Vinkki 1
Sisältö ratkaisee!
Tuloksellisessa brändin rakennuksessa viestin sisältö ratkaisee – AINA! Viesti joka ei erotu kilpailijoista tai jota asiakas ei ymmärrä, on rahanhukkaa. Vasta kun brändin viesti on kiinnostava, ymmärrettävä ja se resonoi asiakkaan sydämessä, on brändin rakennus tuloksellista!
Vinkki 2
Maksimoi teho!
Kun yrityksen brändi on vahva ja viesti erottuva, on sillä mahdollisuus eksponentiaaliseen kasvuun ja ennennäkemättömiin myyntituloksiin.
Vinkki 3
Hurmaa
visuaalisuudella!
Kognitiivisen tieteen mukaan aivoista yli puolet on omistettu visuaalisuuden tulkinnalle. Tiedostamme sitä tai emme, estetiikka ohjaa vahvasti kulutuskäyttäytymistämme ja katseemme ohjautuu siihen jota pidämme houkuttelevan tai mielenkiintoisen näköisenä.
Vinkki 4
Ole Luova!
Loogisella ja analyyttisella ajattelulla voidaan suunnitella upeita tuotteita, mutta sillä ei luoda intohimoa. Voittaaksesi asiakkaiden sydämet, heitä tuoteominaisuudet hetkeksi syrjään, ole luova ja kerro tarinoita. Ihmiset eivät osta tuotetta vaan tunnetta ja mielikuvaa siitä mitä tuote heille voi tarjoata!
Vinkki 5
Erotu!
Ihmisen aivot ovat ohjelmoitu tunnistamaan poikkeavuudet, ole siis rohkea ja erotu kilpailijoista omalla autenttisella ja brändillesi uskollisella tavalla.
Vinkki 6
Löydä
kilpailuetu!
Vältä kilpailua omalla ainutlaatuisella kilpailuedullasi – näin navigoit reittisi ulos verisen kilpailun värjäämältä punaiselta mereltä, kohti kilpailusta vapaata sinistä merta jossa liiketoimintasi pääsee kukoistamaan!
“A brand is not that much about rational arguments, but the way that the company resonates with people emotionally.”
— Steve Jobs // Apple